Ruilen en Retourneren

 

We koesteren elke geplaatste bestelling en zorgen ervoor dat deze met zorg wordt gemaakt, verpakt en verstuurd. Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn, dan kun je je product binnen 14 dagen na levering ruilen of retourneren

De kosten van retourzending zijn voor de klant.

 

Gepersonaliseerde items kunnen niet geretourneerd worden! 

 

 

Retourprocedure en voorwaarden

 

1. CHECK 

Retourvoorwaarden

  • Gepersonaliseerde items kunnen niet geretourneerd worden! 
  • Artikelen mogen niet gebruikt, gedragen of gewassen zijn.
  • Er zijn geen vlekken of geuren gevonden op de producten.
  • Het item is niet gerepareerd om eventuele schade te verbergen.
  • Er wordt geen was garantie gegeven. Ontstane problemen na het wassen zijn op eigen risico.
  • Het product dient geretourneerd te worden in de originele verpakking.
  • Alle items, inclusief sale items, dienen binnen 14 dagen geretourneerd te worden. Bestellingen die buiten de retourtermijn van 14 dagen vallen, worden niet retour genomen.

Wanneer wij items retour ontvangen die niet aan bovenstaande retourvoorwaarden voldoet, kunnen we deze helaas niet accepteren.  Als we het pakket naar je terug moeten sturen, zullen we opnieuw verzendkosten in rekening moeten brengen. Mocht je vragen hebben, neem dan contact met ons op via het contactformulier.

 

2. AANMELDEN & INPAKKEN

Klik op de zwarte button hieronder om je retour aan te melden. Je hebt hier geen account voor nodig!

 

Pak de artikelen zorgvuldig in en zorg ervoor dat de factuur erbij zit. Vergeet niet om het oude verzendlabel van het pakket te verwijderen.

 

3. VERZENDEN

Schrijf ons retouradres op de verpakking: 

Mowgly Design

Spieringsweteringweg 86

2286 KG Rijswijk

Nederland

 

Frankeer het pakket en breng het naar de dichtstbijzijnde brievenbus of PostNL servicepunt. De kosten voor de retourzending zijn voor jouw rekening.

 

Let op: Mowgly Design is niet aansprakelijk voor pakketten die zonder track & trace worden verzonden.

 

4. TERUGBETALEN

Jouw retourzending zal binnen 7 werkdagen na aankomst in ons magazijn worden verwerkt.

 

Je ontvangt je aankoopbedrag exclusief verzend- en retourkosten terug op dezelfde manier als de betaling. 

Gepersonaliseerde producten

We begrijpen dat je graag tevreden bent met je aankoop en dat je soms van gedachten verandert over gepersonaliseerde items of per abuis een (type)fout hebt gemaakt bij je bestelling. Helaas moeten we je informeren dat we gepersonaliseerde items niet kunnen accepteren voor retournering, tenzij er sprake is van fabricagefouten of beschadigingen.

 

Het personaliseren van items betekent dat ze speciaal voor jou zijn gemaakt, met unieke details (naam, geboortedatum/jaar, leeftijd of tekst erop), die niet geschikt zijn voor wederverkoop. 

 

We begrijpen dat dit mogelijk teleurstellend kan zijn, maar we hopen op je begrip voor deze regeling, die bedoeld is om de kwaliteit en exclusiviteit van onze gepersonaliseerde producten te waarborgen.

Als je nog vragen hebt over dit beleid of als je hulp nodig hebt bij het plaatsen van een bestelling, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We staan altijd voor je klaar om te helpen.

Kan ik iets ruilen?

Items die niet gepersonaliseers zijn kunnen geruild worden. Je dient het product naar ons terug te sturen zoals hierboven (Hoe kan ik retourneren?) beschreven en plaats je een nieuwe bestelling in onze webshop voor het gewenste artikel.

Wat is het retourtermijn?

Vanaf het moment dat je jouw pakketje hebt ontvangen heb je 14 dagen de tijd om jouw online bestelling te retourneren.

Gepersonaliseerde items kunnen echter niet geretouneerd worden. 

Wat is het retouradres?

Mowgly Design

Spieringsweteringweg 86

2286 KG Rijswijk

Nederland

 

Frankeer het pakket en breng het naar de dichtstbijzijnde brievenbus of PostNL servicepunt. De kosten voor de retourzending zijn voor jouw rekening.

 

Let op: Mowgly Design is niet aansprakelijk voor pakketten die zonder track & trace worden verzonden.

Kan ik mijn online bestelling retourneren in jullie magazijn?

Het is helaas niet mogelijk om bestellingen te ruilen of retourneren in ons magazijn. Retourzendingen dienen uitsluitend per post te worden verwerkt binnen 14 kalenderdagen na de bezorg datum.

Hoe werkt mijn terugbetaling?

Je ontvangt je aankoopbedrag exclusief verzend- en retourkosten terug op dezelfde manier als de betaling.

 

Wij streven er naar om jouw retourzending na ontvangst zo snel mogelijk te verwerken. Alle retouren worden binnen 7 werkdagen verwerkt en terugbetaald. Echter kan het enkele werkdagen duren voordat je het bedrag op je rekening ziet verschijnen. Het is helaas voor ons administratief onmogelijk om iedereen ervan op de hoogte te brengen wanneer wij hun retourzending hebben ontvangen, maar dit kun je zelf ook nakijken via je gekregen track & trace code.

Indien het langer dan 7 werkdagen geleden is dat het pakketje bij ons is aangekomen, neem dan contact op met onze klantenservice met een foto van het verzendbewijsje van de retourzending en het ordernummer.

Kan ik meerdere bestellingen in 1 retour samenvoegen?

Het is mogelijk om meerdere bestellingen in 1 pakket te retourneren. Je kunt hiervoor 1 retourzending aanmelden in de retourportal. Voor de andere bestelling kun je een briefje in het pakket bijvoegen met daarop het ordernummer van deze order.

Ik heb een verkeerd item ontvangen, wat nu?

Oh nee! Ook in ons atelier kan er helaas wel eens iets mis gaan. Je kunt het volgende doen:


- Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier of stuur een email naar info@mowglydesign.nl met jouw ordernummer. Stuur een foto mee van de ontvangen items of het verkeerde item dat je hebt ontvangen. Onze klantenservice zal het met jou oplossen.

Wat moet ik doen als ik een beschadigd item heb ontvangen?

Het kan helaas voorkomen dat jouw bestelling beschadigd raakt tijdens de verzending. Wij weten dat je hier natuurlijk als klant niets aan kunt doen. In dat geval vragen we je direct (uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst) contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan via het contactformulier. Ook is het handig om foto’s mee te sturen van het defect. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op voor een oplossing!