Verzending

Bij Mowgly Design streven we ernaar om jouw bestelling snel en veilig op de gewenste bestemming te laten aankomen.  

Wat zijn de levertijden?

Geplaatste bestellingen worden binnen 7 werkdagen verstuurd. Omdat al onze bestellingen met de hand worden geproduceerd, kan dit wat tijd in beslag nemen. We verwerken de bestellingen op volgorde van binnenkomst. Als er een andere verzendtijd van toepassing is, staat dit vermeld in de product omschrijving.

 

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je van ons een e-mailbevestiging met de Track & Trace-code. De pakketen worden door PostNL bij ons opgehaald en worden pas in het sorteercentrum gescand, gesorteerd en verwerkt. Dit proces kan tot wel 72 uur duren nadat je de verzendbevestiging hebt ontvangen. We danken je voor je geduld en begrip hierin.

 

Dit geldt echter alleen voor bestellingen binnen Nederland. Wanneer je vanuit het buitenland besteld, zijn de levertijden logischerwijs iets langer.

Wat zijn de bezorgkosten?

Bestellingen vanaf €100 of hoger worden gratis bezorgd in Nederland en België! Voor bestellingen met een lagere waarde worden bezorgkosten gerekend.

De verzendzakken (brievenbuspakketjes) kosten €4,25 om te verzenden. Hier hoef je niet voor thuis te blijven, want het word afgeleverd in je brievenbus. Een grote verzendzak of doosje verzenden kost €6,50. Beide zijn met een Track & Trace code.

 

In overige EU-landen zijn de verzendkosten afhankelijk van jouw locatie. Houd er alsjeblieft rekening mee dat lokale heffingen en grensbelastingen voor rekening van de klant zijn. We willen je hierover graag informeren om eventuele verrassingen te voorkomen.

Hoe kan ik de status van mijn verzending zien?

Zodra je bestelling verzonden is ontvang je van ons een mailtje met de track -and-trace code. Via die link kan je de status van jouw pakketje goed in de gaten houden.

Geen Track & Trace-code ontvangen?

Soms kan het gebeuren dat onze e-mails met de track & trace informatie in de spam terechtkomen, of dat er per ongeluk een typfout is gemaakt in het opgegeven e-mailadres. Heb je niets ontvangen?

Geen zorgen, stuur ons dan even een berichtje, en we sturen je graag de track & trace opnieuw toe. Je kunt ons mailen (info@mowglydesign.nl) of maak gebruik van het contactformulier.

 

Let op: op maandagen bezorgt PostNL geen brievenbuspakketjes.

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen bij een servicepunt?

Je kunt tijdens het afronden van de bestelling kiezen voor een servicepunt. Dit kan onder het kopje 'verzendmethodes', je kan dan kiezen voor de optie afhalen. Hierna kun je de door jou gewenste servicepunt kiezen en wordt jouw bestelling hier zo snel mogelijk bezorgd. Je krijgt een mail wanneer jouw bestelling door het servicepunt is ontvangen. Je bestelling blijft 7 dagen bij het servicepoint liggen en wordt daarna automatisch retour afzender gestuurd.

Kan ik mijn bestelling bij jullie (lokaal) ophalen?

Het is helaas niet mogelijk om bestellingen op te halen in ons magazijn.

Wat moet ik doen als ik een beschadigd item heb ontvangen?

Het kan helaas voorkomen dat jouw bestelling beschadigd raakt tijdens de verzending. Wij weten dat je hier natuurlijk als klant niets aan kunt doen. In dat geval vragen we je direct (uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst) contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan via het contactformulier. Ook is het handig om foto’s mee te sturen van het defect. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op voor een oplossing!

Hoe worden de producten verpakt?

De meeste producten worden verpakt en verzonden in een verzendzak of brievenbus doosje. Als je meerdere producten koopt dan worden de producten verzonden en verpakt in een doos. 

Mocht je nog vragen hebben over onze verzendmogelijkheden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het contactformulier. We helpen je graag verder!